AAMULENKKI

Foorumi missä keskustellaan kukista yms. nyrkkeilyyn liittymättömistä asioista
Mosku
Contender
Contender

10.04.2015 08:37

Ketkä käy aamulenkillä,kuinka pitkiä ja kuinka usein vkossa ?Ite käyn 3-4 krt semmosia 20-30min kevyitä hölkkiä joissa saa hyvän hien pintaan.Tai käykö joku aamuisin uimassa?Tekee jotain missä tulee hiki.HUOM. :aamupaskalla käyntiä ei lasketa sitte,Jone,vaikka pusketkin siinä aina ittes läpimäräksi.
Viimeksi muokannut Mosku, 11.04.2015 09:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
0 x
MOSKU
temsec
Brawler

10.04.2015 18:33

Tää aamulekki on hyvä..
Mä juoksen pattijoen hiekkarannan vieressä ja katselen kun muijat pokaa ensimmäisiä asiakkaitaan.
Ryssä-akat pyllistelee stringeissään heti ysin jälkeen..
..No niitäkään ei ole enää niin paljon kun joku Puutin on sotkenut ruplan arvon. :lol:

J. Temonen
Pattaya
0 x
Mosku
Contender
Contender

11.04.2015 09:53

Terve! Ootko lomalla vai asutko siellä?!
0 x
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

11.04.2015 09:54

Tulin just lenkiltä,aika hiljasta näillä rannoilla,ei samoja näkymiä mitä siellä on...
0 x
MOSKU
temsec
Brawler

11.04.2015 18:43

Moro

Mulla on nykyaan Thaikku-vaimo ja suomalais-siamilainen pikku-poika.
Suomi-Muija tuli jossain vaiheessa jarkiinsa ja lahti jonkun autokauppiaan matkaan.

Ollaan rakennettu talo Buriramiin mutta vietetaan paljon aikaa Pattayalla mm. sukellusharrastukseni parissa.
Vaimolle olen luvannut etta pari kertaa vuodessa vietetaan Thaikuissa pidempi tovi.. Miten nyt mun tyo ja vaimon Suomenkielen opiskelut yms. saadaan sovitettua.
Nyt olen isyyslomalla 1kuukauden taalla, lammittelemassa luita.
Thai-Boxing salilla kayn valilla hakkaamassa sakkia seka lyomassa pistareita. :D

J. Temonen
Phattaya
0 x
Mosku
Contender
Contender

12.04.2015 10:06

Kuulostaa että elämässäs on asiat kohillaan,mukava kuulla että noin elelet.Mulla lapsuudenkaveri omistaa majatalon jossaki Thaimaan keskellä pienessä kaupungissa järven rannalla ja hän tarjoaa mulle talkkarin paikkaa sinne.Saattaa olla että käyn koklaamassa onko sinne järkeä muuttaa asumaan.

kuulostaa
0 x
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

12.04.2015 10:09

Ja aamulenkistä puhuttaessa,tulin just lenkiltä mutta tällä kertaa kävelin koko ajan välillä käsiä taaksepäin pyöritellen
0 x
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

21.04.2015 06:45

Huomenta.Juon kohta kahvit ja sitte lähen kylille,osan matkaa juoksen mettässä että voi vedellä varjoa välillä kenenkään näkemättä sitä.Taivas täysin pilvetön,päivällä mennään uskoakseni lähelle pariakymppiä,veikkaan.
0 x
MOSKU
temsec
Brawler

29.04.2015 14:58

Sawadii!

Mun yks kaveri kirkkonummelta pisti kaiken omistamansa rahaksi (omistusrivariyksio) ja tuli tanne ja tekee jonkun nakoista valuuttakauppaa internetissa mutta varovaisesti.
Tekee rahaa n. 50 e paiva ja joinakin viikkoina 500e.
Silla on muija kanssa taalla pohjoisessa ja heilla riisipeltoa tarpeeksi vanhuuden varalle.
Han tulee mua aina Pattayalle moikkaamaan kun ole taalla niin paastaaan pojissa kaljalle ja muualle niihin paikkoihin mista isot pojat kertoo..

Se on yhden miehen (mun kaveri) unelmien onnistuminen, ainakin talla hetkella nayttaa silta..

Varovaisuus enennkaikkea jos tanne tulee, ettei rakastu ensimmaiseen Baari-naiseen, tosin niistakin voi saada parememan vaimon kun suomalaisesta lehmasta.

Tasaarvon takia ainoastaan Ruotsalaisilla miehilla menne heikommin kuin Suomlaisilla. Ne ei enaa parjaa Femisistilepakkololehmien kanssa ja miehet nylpyttaa jo toisiaan.

Ma toivon etta paasen 12 vuoden kuluttua taysin palvelleena elakkeelle ja sitten se Heippa Suomi.
Talo on jo Buriramissa rakennettuna ja riisipeltoa hieman ymparilla..

J. Temonen
Farang
0 x
Mosku
Contender
Contender

29.04.2015 19:46

Asuu mullaki moni tuttu siellä,mikähän se määrä suurinpiirtein on ,kuinka moni Suomalainen asuu siellä,määrä on varmaan satoja ellei tuhansia...
0 x
MOSKU
ZON
Journeyman

29.04.2015 22:21

Sie solet Losku sielä Keravala ja pysyt. Et sie sieltä mihinkhän pääse. Solit jo kerran tulosa tänne Laphin ihimisten ilimoile, mutta et sie uskalla. Viimeksikki ko raatasima päishän niin mie panin merkile sen sinun mäsättelyn (mä ja sä). Et sole enhän Lappilainen. Solet keravalainen etelän varis jolla on menneisyys Lapisa.
Mutta ei sole Losku mikhän. Ko tulet seuraavan kerran tänne niin lämmitämä saunan ja lähemä isole kirkole. Mie voin sulle esitellä Rovaniemen keskustaa. Käymä taihieronnasa ja leikimä, että olema pattajala tai patpongila! Sitte ko sie olet sen viis päivää täälä juonu niin sie jouakki sitte jo liftaamhan nelostien varthen. Olala sivan pussi, jossa eripari sukat ja kaks purkkia olovin lonkeroa!
0 x
temsec
Brawler

30.04.2015 14:29

Tuota, tuota.. nyt heitit vaikeen kysymyksen, etta paljonko taalla on harmasta??

Pattaylla on varmaan sata kappakkia joissa on suomalais-siamilainen omistus. Muualla maassa, Krabilla jne. vain buhda tietaa..
Yleensa Pattiksella on aija Suomesta ja muija Thaikku. Muutama teneva kenties yksityiskoulussa Thaikuissa. Ravintolassa on yleensa baari alakerrassa, pikkuhotelli/huoneita ylakerrassa.
Baarin tarjoilijoita voi ottaa yoksi vinkuleluksi jos maksaa Bar-Finen muutama sata bahtia ja mita sitten ikina naisen kanssa sovittekaan.
Osalla pimuista on Suomalais -poikakaveri, osalla monta.
Osaa lahtee nukkumaleluksi osa ei.
Patiksella on myos Suomalainen koulu, opettejat ja kaikki. Osa Suomalaisista, eritysesti elakelaiset, asuvat taalla talven yli. Mun yksi ystava, Palomies , tekee kesalla viaransijaisuuksia ja ylitoita niin paljon etta viettaa talvet taalla.

Pattaya.fi ja Suomi- Patatya seura seka thaimaan suomalais -klubi sivuistoilla on kuulemani mukaan tarkempaa tarinointia Thaimaan ihmeista ja vaikeuksista.
Paljon tanne on ilmeisesti tullut Espanjan aurinkorannikon Suomalaisia koska hinnat euroopassa ovat korkealla.
Asuin siella Espanjassa joskus pari vuotta ja ne Suomalaiset siella oli vasyneita.

Taalla en ole juurikaan tekemisissa suomalaisten kanssa.
Pattayalla on eras Tommo joka pyoritaa rahtari/tunkki nimista baaria ja han on vanha Ranskan legioonalainen. Ampunut Zambiassa tai jossain, neekerita ja arabeja niinkuin ilmapalloja. Ranskan ja YK.n mandaatilla tietysti.
Han on ainoa jonka kanssa tulen juttuun ja ei kerro urotoista mita on tehnyt Suomessa.. Alkkoholiakin ottaa vain kohtuudella. Hanen harrastuksena on golffaus.
Taalla pitaa olla jotain jarkevaa puuhastelua muuten voipi lahtea lapasesta.( Thai-boxing, sukellus, golffaus, tyoteko yms.)

Nyt mulla on vaimon siskon seka hanen perheensa kanssa omakotitalo vuorattuna Pattayalla joten Pattiksella on aina paikka minne menna. 3 makuuhuonetta 2 vessaa suihkulla iso terassi ja olohune seka Thaimaalainen keittio. Ihan ok. 7000 bath kuussa kamppa.

Eilen vaimon siskon mies joka on viidentahden ravintolassa kokkina teki meille sushi illalisen ja otettiin hieman sakea seka Lao Kauta paikallista rojua.. Siis itsehan en valttamatta liikahda illan aikana terasiltamme mihinkaan vaan kaikki tuodaan eteen, ruoka tarkastellaan ja paloteilaan seka syotetaan ja katsotaan etta mulla on muki taynna jaita seka San Migel Lightia.
San Migia menee ihan janoon illassa 4-6 0,5l putelia mutta aamulla mopoa alle ja rantaan aamulenkkia juoksemaan.

AAMULENKISTAHAN taa tarinointi lahti.

J. Temonen
Farang Jai
0 x
ZON
Journeyman

30.04.2015 19:39

Juhala kulukee...ja on aina kulukenu!
0 x
temsec
Brawler

01.05.2015 08:41

Kap!!

Tänään aamulenkin sijasta mentiin Temppeliin vaimon ja pojan kanssa rukoilemaan. Se on aina ollut tapana kun täällä ollaan.
Tällä kertaa käytiin Pattya pohjois -osassa Kiinalaisessa temppelissä. Buhda on näköjään sama mutta täällä oli jotain jesuiittoja tai profeettoja enemmän mitä kumarreltiin.

Pää Budha oli sellainen oikein "Happy-Budha" isomahainen ja hymyilevä.
Sitten oli sivutemppelissä sellaisen valkonaamojen ja juutalaisten ehkäpä Nooan näköinen pitkävalkopartainen äijä. Joulupukkia muistuttava. Sille kanssa suitsukkeita poltettiin ja rukoiltiin jotain hyvää tapahtuvaksi.
Rukoiliin ruotsikesi että:" Trevlig reissa, trevlig reissa."
Mun buhda ymmärtää ruotsiakin.

Sitten käytiin sellaiselle vihreälle äijälle polttamassa kynttilä ja suitsukkeita. Se oli musta hieman pirullisen näköinen mutta hyvin selvisin siitäkin.

Sitten oli huipennus päätemppelissä jossa sain käteeni sellaisen purkin jossa oli puutikkuja joissa oli numeroita tai jotain hieroglyyffejä.
Piti rukoilla ja ravistelle purkkia kunnes yksi tikuista tulee ulos purkista. Tästä tarkastettiin numero ja mulle tuli nro. 19.
Mun onnen luku on 9. Eli hyvää lupasi.
Tämän jälkeen haettiin numeroa vastaa kirjoitus seinältä.
Mulle kirjoitus kertoi että pitää ottaa rauhallisesti ja miettiä asioita, enenen kun tekee päätöksiä.
Lain kanssa ei mun pidä joutua vaikeuksiin. Siitä ei välttämättä mulle hyvää seuraa. ..No shit Sherlock!!
Pitkää elämää lupailivat. Eli sain ihan hyvät arvostelut kiinalaisesta temppelistä.

Nyt tulin kotiin koneelle ja avasin ensimmäisen oluen. Synti siis heti mielessä.

J. Temonen
Rukoilevainen
0 x
Mosku
Contender
Contender

01.05.2015 13:40

juha,jos sie vain voit ja ehit,käy kokkeilemasa
kampian kuvioita,et kavu...
0 x
MOSKU
Vastaa Viestiin