Tuurilla ne laivatkin seilaa...

Foorumi missä keskustellaan kukista yms. nyrkkeilyyn liittymättömistä asioista
Mosku
Contender
Contender

03.06.2015 18:21

Käväsin eilen töiden jälkeen suihkussa ja hyppäsin pyörän päälle alkoa kohti hakemaan valkkaripulloa illan seuraksi.Siinä vartin sotkettuani olin tuon liikkeen edessä,tajuten että lompsa unohtu työhousuihin..Se vitutus oli Detroitin kokoluokkaa. Lähin kämppää kohti suht ärhäkkäällä asenteella.Ja tuon kaiken päälle vastatuuli oli ihan myrskylukemia,niin että rupesin taluttaan pyörää.Siinä talutellessa ihastelin maisemia eli pyörätien varressa olevaa ruohikkoa.Ja mitä näin siellä?!Pysähdyin,tuijotin näkyä varmaan 10sek koska ketään en nähny missään,en takana,edessä,missään.Siinä tien vieressä nurmikolla röhnötti kolmen vartin 15-voltin valkkaripullo vaisuna kylellään.. !?Ei siinä voinu muuta ku olla ihmeissään.Tuo vahva ihmetys vaihtu sitte illan aikana semmoseen mukavaan olotilaan kiitos tuon pullon.
0 x
MOSKU
Mosku
Contender
Contender

03.06.2015 18:24

Tarkennetaan sen verran että tuo pullo oli korkkaamaton,niin täynnä ku olla kuuluu.
0 x
MOSKU
ZON
Journeyman

04.06.2015 16:25

Sielä mithän tuullu. Solet vain niin huonosa hapesa ja olematon, että semmonen pienen ohi ajavan mopoautonki tuulahus kaataa tuommosen ongenkoukun. Ja pallauta se pyörä millä ajat heti oikiale omistajale!
Eipä mulla sitte muuta. Tämän päivän nettiannos oli täsä! Lähen rantasaunan lämmitykshen!
0 x
Mosku
Contender
Contender

05.06.2015 16:25

Usko pois se tuuli oli kova ja kesti tunteja.Siinä pullon kietastua mie lähin pihale venyttelhen niinku aina joskus on tapana.Tuuli kävi lujana.. mie päätin kokkeilla minkä kokoset siipilihakset mullon nykysten,mie jännitin siivet ,ja jumaliste mitä tapahtu?Siivet ja selän pinta-ala levis niin että tuuli nosti minut ilihman!Ja ykskaks mie olin saan metrin korkeuesa!
Mie liitelin ko Pätmän tuola korkiala!Pärnu oli se paikka millon tuuli tyynty ja mie pääsin maihin.Ja ku rahhaa ei ollu,ei auttanu muu ku hölökätä Tallinnan satahman ja uia siittä Helsinkhin että ehin töihin.Eikä minua tuo turha reissu harmittanu,nuita turhia reissuja tullee tehtyä muutenki.Ompahan jotaki tekemistä.
0 x
MOSKU
ZON
Journeyman

07.06.2015 09:05

Solet lentäny viimeksi sillonko tarjoilija nakkas sinut panama jäkistä pihale. Mie näin sen ko katoin paaritiskiltä käsin tätä ilotapahtumaa!
0 x
Vastaa Viestiin