Jarno Rosberg - kuinka pitkälle rahkeet riittävät?

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
Gaston
Club Fighter

16.04.2013 19:39

Slobodan kirjoitti: Kumpi veisi Kalle vai Henkka?
Vaikea sanoa, mutta varmaa on se, että Kalle vetäytyisi matsista viime hetkellä savet housussa. Tämähän nähtiin aikanaan Jankkaa vastaan.
0 x
Ruoska
Club Fighter

16.04.2013 19:44

Huhhuh, tulipa omin silmin nähtyä Kalle trollailemassa Jarnon ketjuun... Ei voi kun ihmetellä, että mistä moinen katkeruus.
Mutta sitä en ihmettele miksi Robbe on käskenyt faijaansa pysyyn poissa tältä foorumilta.
Haluaisin ainakin uskoa että Robbe on ainakin vielä tolkun mies eikä dissaisi toisia ottelijoita(varsinkaan alemmalla tasolla).
0 x
Let´s Go Champ!!!
timpporex65
Journeyman

16.04.2013 20:39

Karl Helenius kirjoitti:Mä oon katkera ja vanha mutta eiköhän valmennus sentään jotenkuten toimi, 10 topissa
ja tuota hörhöä kasvista hakannut jo useampaan otteeseen amatööriaikoina ja ainoa toiveeni
olisi että lopettaisi Jarno bokraamisen niinkauan kun vielä pikkasen pystyy puhumaan. :(
Vastuullinen valmentaja antaisi ainakin oman näkemyksensä asiasta mikäli olisi itse viisas. :(
:oops:
0 x
Ruoska
Club Fighter

16.04.2013 22:05

Joku on varmaan hakkeroinu kallen tunnuksen, eihän noi läpät voi olla todellisia... :D
Jaksamista Robbelle kun joutuu katseleen isänsä toilailuita... :(
Jarnoahan nää läpät epäilemättä naurattaa...
0 x
Let´s Go Champ!!!
Voldye
Prospect
Prospect

16.04.2013 22:14

Pitäsköhän ottaa yhteyttä Karl Heleniukseen ja kertoo, että joku sekopää kirjottelee hänen nimellään? Ei ole enää kivaa tälläinen, loukkaa jo Kallea aikalailla kun hänen nimissään esiintyy tälläinen mielenvikainen sosiaalivamma narsisti..
0 x
''be confident in your own abilities, respectfull towards youre opponent, beast in the ring, humble in victory.'' - cesare-borgia ESB
Juha-82
Prospect
Prospect

17.04.2013 00:17

Henry.Forss kirjoitti: Tshagajev on ollut mukana nyt alkuviikon, huonossa kunnossa kuulemma.
Meinaatko Ruslan Chagaevia?
0 x
timpporex65
Journeyman

17.04.2013 07:54

Karl Helenius kirjoitti:Voi, voi vellihousut, minä kirjoitan omalla nimelläni kun te haukutte muita nimimerkin takaa. :lol:
Jos minä sanon miten näen asioita niin hyppäätte heti kimppuun mutta kun te vellihousut
haukutte Robertia tai minua niin teette sen nimimerkin takaa huudellen kun ette tosiaankaan
uskalla omilla nimillänne esiintyä, se on ainoa mistä nostan Henkalle hattua et kirjoittaa omalla
nimellä. :)
Edelleen täällä ei ole kukaan muu haukkunut noin törkeästi muita kuin sinä. Varmasti Roberttia hävettää sinun kirjoittelusi :oops:
0 x
timpporex65
Journeyman

17.04.2013 07:57

Karl Helenius kirjoitti:Olen ymmärtänyt ettei k2 illoissa tehdä minkäänlaisia testejä niin on helpompaa siellä
Otella eikä ole sopmuksissakaan testauspykäliä kuten Sauerlandilla.
Entisen DDR:N valmentajista on tullut antidoupingin lipunkantajia :D :D :D :lol: :lol:
0 x
juhaNA
Prospect
Prospect

17.04.2013 08:32

edit
0 x
Gaston
Club Fighter

17.04.2013 09:12

Heh, Kalle veti taas tutun nimimerkki-kortin esiin. Se nyt vaan on niin että nettikeskusteluissa voi käyttää nimimerkkiä tai omaa nimeä, ihan oman maun mukaan. Turha itkeä asiasta. Eikä täällä kukaan ole sinulle mitään kohtuutonta skeidaa nimimerkin takaa antanut. Itse olet jatkuvasti kaivamassa verta nenästäsi lapsellisilla provoillasi. On oikeastaan varsin typerää heittää tuollaista shaissea omalla nimellä. Ja koita ymmärtää että suuri osa Robbelle vi%#uilustakin täällä johtuu ihan vaan sinusta, en usko että monellakaan on kummemmin mitään Robbea vastaan, vaan ennemmin sokeaa Robben palvontaasi kohtaan. Kuvaavaa on että täytät Aminin ja Jarnonkin ketjut länkytykselläsi Robbesta. Itse olet soppasi keittänyt typeryydelläsi. Keep going persukalle. Niin ja missä maininnat talvisodasta, älä unohda. :)
0 x
Wirtanen
Club Fighter

17.04.2013 11:06

Henry.Forss kirjoitti:Valitettavasti sopimus on sellainen ettemme voi kommentoida tai kertoa yhtään mitään.
Tämmöinen sopimus tehtiin ennen leiriä. ***** juttu, mutta sen kanssa nyt on elettävä.
Henry.Forss kirjoitti:No, sieltä on nyt toitotettu joka päivä, että leiristä ei saa raportoida yhtään minnekään, eikä ottaa tai lähettää valokuvia. Joku siellä on ilmeisesti jo rikkonut sopimusta. Me emme aio sitä tehdä. Ja minäkin toivon todella että Jarno saisi matsin.
Henry.Forss kirjoitti:Todennäköisesti ei ottele. Osa leirillä olevista sparrareista lähetetään lauantaina kotiin, osa jatkaa leirillä ja mukaan liittyy muutama uusi naama. Tshagajev on ollut mukana nyt alkuviikon, huonossa kunnossa kuulemma. Jos vanhat systeemit on voimassa, niin konttaajat lähetetään kotiin ja muut jatkaa. Jarno ei ole konttaillut. Kaksi ekaa sparria meni huonosti korkealla ollessa, ennen kun kroppa tottuu ohueen ilmaan. Viime torstaina Jarno ja Kretschmann laittoivat Wladin aika koville. Kumpikaan ei ole päässyt sparaamaan sen jälkeen. Perjantain Wladi hakkasi cruisereita ja maanantaina Tshagajevia sekä jenkkejä. Tänään on seuraava mahdollisuus päästä sparraamaan ja antamaan näyttöjä. Jos leiri menee hyvin, voi olla hyvin pieni mahdollisuus päästä ottelemaan ko.iltaan.
Oivoi, noin se sopimus muutamassa päivässä unohtui.
0 x
Henry.Forss
Club Fighter

17.04.2013 13:30

Oivoi, EI unouhtunut.
Mutta samat tiedot on jo saksalaisilla nyrkkeilyfoorumeilla, niin voi olla täälläkin. Sitä mukaa julkaisen täällä, kun julkaistaan siellä jatkossakin. Et sillai mennään: Oivoi, jos loukkasin tunteitasi.
0 x
jone
Contender
Contender

17.04.2013 19:18

kiitos Henkka tiedoituksesta ja tsemiä jatko sparreihin.
0 x
The Last Emperor
Journeyman

17.04.2013 19:56

Kyllä täällä Venäjää puhuttaisiin kaikki, jos sama "yhteenkuuluvuuden" tunne olisi ollut alkuperäisessä talvisodassa...

Mitä tulee itse otsikon aiheeseen, niin oma henkilökohtainen mielipiteeni on ettei Jarno saa jostain syystä ihan kaikkea irti itse otteluissa mihin potentiaalia olisi. Onko Forssilla tähän mitään kommenttia? Maailma on täynnä urheilijoita jotka itse kilpailu tilanteessa ns. alisuorittavat kykyihinsä nähden. Näitä ns. aivojen tonkijoita (mentaaliharjoitus) ovat aivan maailman huiputkin käyttäneet! Olisiko tästä mitään apua, vai onko jo testattu?

Terveisin rakentavasti nykyään keskusteleva Emperaattori. Lähes Jumalainen, mutta loppujen lopuksi melko humalainen.
0 x
The one who doesn't fall, doesn't stand up -Fedor Emelianenko-
Henry.Forss
Club Fighter

17.04.2013 20:28

Hyvä. Asialliseen keskusteluun otan mielelläni osaa.
Olen samaa mieltä kanssasi, kun puhut ongelmasta Rosbergin otteista; ottelussa kontra treeneissä. Kilpailuissa on ollut hankalaa saada parasta irti.Totta.
Uskoisin, että tiedämme mistä tämä johtuu, johdonmukaista keinoa sen ratkaisemiseksi emme ole löytäneet. Joskus olemme onnistuneet paremmin ja joskus huonommin. Vastaavia urheilijoita on allekirjoittaneella ollut ennenkin ja tässä lajissa pidempään toimineilla valmentajilla varmaan jokaisella ainakin muutama tapaus. Eli ongelma ei ole uusi ja nyrkkeilykilpailuissa alisuoriutuminen on yleisempää kuin muissa lajeissa keskimäärin.
Mäkihypyssä lienee samoja ongelmia ja kenties samoista syistä (ehkä). Olen keskustellut aiheesta Kojonkosken kanssa pariinkin otteeseen.
Uskon, että osa ratkaisua on juuri leirit maailmanluokan kavereiden kanssa. Kotimaassa on vaikea saada hyvää harjoitusta päivästä toiseen. Sparrit silloin tällöin eivät palvele kehittymistä ja kokemuksen kautta oppimista. Tarvitaan riittävän pitkiä ajanjaksoja hyvää harjoitusta ( 2 - 6 viikkoa). Tauoko ja taas uudestaan. Kuten nyt on tarkoitus tehdä. Viikon päästä loppuu tämä leiri ja sitten on tarkoitus lähteä kesäkuun alussa Liverpooliin leirille Pricen kanssa. Nyrkkeilyssä tärkein harjoitusolosuhde on HARJOITUSVASTUSTAJAT.
Hyvällä valmentajalla, hyvällä ohjelmoinnilla tai hyvällä salilla ei tee mitään, ellei ole harjoitusvastustajia/harjoituskavereita.
0 x
Vastaa Viestiin