Fitim ( Hit Him ) Latifi

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
bumba
Journeyman

03.06.2015 15:25

Kalle Helenius kirjoitti:Ei saisi puolustaa mutta teen sen silti.

Tämä pahoinpidelty oli samasta maasta ja kun ei se viha niin vaan unohdu.
5v sitten tuo kaveri ajoi poikien isän päälle aikeena tappaa hänet.
isä ei kävele kunnolla enään ikring.
Itse sain Fitimin luopumaan tapauksen sattuessa ettei heti kostanut tapausta.
Sitten kyseinen mies aloitti ahdistella poikien äitiä ja siinä ei enään kukaan olisi pysäyttänyt tapahtunutta.
Hyvä että puolustit. Meinaan tärkeä tieto että uhri ns. sai mitä ansaitsi vaikkei väkivaltaa periaatteessa saakaan hyväksyä. Tärkeintä on kuitenkin tietää että tässä ei ole mitään viatonta sivullista/tuntematonta käyty muiluttamassa.
0 x
JanneR
Prospect
Prospect

03.06.2015 17:12

Kallella ollut valmennettavana pelkuri.
Suomessa on se harmittava takaisku että palautukset kotimaihinsa on heikoilla kantimilla joten tämäkin sankari saa jäädä rikastuttamaan maatamme. Tuomio tulee varmaan kovana, mutta Suomen laissa on näitä hienoja sääntöjä jossa ensikertalainen istuu vain puolet jne. Onneksi ikää on jo yli 21-v niin ei saa nuorisoalennusta.
Suomi on siinä mielessä oikeusvaltio että poliisi hoitaa asioita ja typerykset jotka ottavat oikeuden omiin käsiin maksavat teoistaan. Niin kuin tässäkin tilanteessa. Laki voittaa aina typeryydet.
Mitä kovempi tuomio, sitä parempi (tämä ei olie henkilöön kohdistuva mielipide vaan yleisesti kaikkiin rangaistuksiin kohdistuva).
0 x
Kalle Helenius
Brawler

03.06.2015 17:20

Että mä rakastan tuota janner kirjoittaa aina niin järkevästi.
0 x
pikkuveli
New Kid on the Block

03.06.2015 17:31

Janne kirjoittaa ko.asiasta täyttä asiaa. Janne on foorumin harvoja realisteja ja ehkä juuri siksi ei nauti Kallen suosiota, Kalle kun elää haavemaailmassa. Valitettavasti Robben juna mennyt jo aikoja sitten, iso ' kiitos' siitä kuulunee Kallelle itselleen.
0 x
JanneR
Prospect
Prospect

03.06.2015 17:40

Katsantokantani on objektiivinen. Tässäkin tapahtumassa.
Realismia on ennemmin kirjoituksissani esim. Robbesta.
pikkuveli kyllä on siinä mielessä oikeassa että en Kallen suosiossa ole juurikin siitä syystä että en nuoleskele vaan seuraan tilanteita ennemmin objektiivisesta kulmasta. Ne sinikeltaiset lasit on vielä ostamatta :wink:
Kalle
Kun olet liian lähellä näet vain kauas. Kun olet kaukana näet vain lähelle. Kun menet siihen puoleenväliin niin näet objektiivisesti molempiin.
0 x
tuntsa
Journeyman

03.06.2015 17:42

Rikollista toimintaa ei tule kannattaa millään lailla.
0 x
Kalle Helenius
Brawler

03.06.2015 19:27

Nettisivuilla on vaikka minkälaisia haaskoja. Janner on vain yksi näitiä.
0 x
tomppa
Club Fighter

03.06.2015 19:55

kyllä toi sekopää pitäs lähettää takas omaan hullujen seuraan,miksi kalle puolustelet täysin mielipuolta,ei kovin hyvää kuvaa anna sinusta t: Tuomo mustola
0 x
pOKE
Prospect
Prospect

03.06.2015 19:58

Tämän poliisikuulustelun perusteella näyttäisi siltä, että Latifi on valehdellut sinullekin Kalle aika pahasti (IS);

"Poliisi: Mitä haluat kertoa?

Ammattinyrkkeilijä: Mitä haluat tietää? Syyn vai tapahtumat?

Tämän jälkeen ammattinyrkkeilijä ryhtyi avaamaan teon syitä. Ammattinyrkkeilijän mukaan syynä tekoon oli se, että pahoinpitelyn kohteeksi joutunut uhri oli kiusannut ammattinyrkkeilijän perhettä.

– Autolla ajaen (mies) on tehnyt sellaisia tilanteita, kun esimerkiksi (veli) ja äiti on olleet ajamassa, jossa he ovat joutuneet hätäjarruttamaan välttääkseen kolareita. Kiusaaminen on ollut psyykkistä ja henkistä. Tässä vaiheessa minun maltti ei vaan enää riittänyt, ammattinyrkkeilijä sanoi poliisikuulusteluissa.

– Veljilleni olen sanonut, että ollaan kärsivällisiä, päätä alas ja suojaan. Nyt vaan kävi niin, että kun on koko ajan kepillä meitä tökitty, niin tuli tökittyä takaisin. En vain kestänyt enää sitä ahdistusta, mitä se on tehnyt mulle ja mun perheelle, ammattinyrkkeilijä kertoi.

Armeija jännitti

Ammattinyrkkeilijä kertoi, että häntä jännitti myös alkava varusmiespalvelus. Näin hän kertoi poliisikuulusteluissa tapahtumayöstä.

– Mua jännitti vähän toi armeija. En saanut yöllä unta ja lähdin ajamaan äidin autolla ympäriinsä. Tyttöystäväni oli nukkumassa ja hän myös jäi nukkumaan, ammattinyrkkeilijä kertoi.

Ammattinyrkkeilijä ajoi baarin edustalle.

– Siitä pihalta näin (uhrin), joka oli baarissa sisällä. Silloin minulla tuli mieleeni se, että minulla olisi mahdollisuus lopettaa se perheeseeni kohdistunut kiusaaminen, ammattinyrkkeilijä totesi.

Veljekset kokoontuivat yhteen ja ajoivat uudelleen baarin sekä miehen kodin edustalle. Pahoinpitely tapahtui. Ammattinyrkkeilijällä on itse pahoinpitelyhetkestä heikot muistikuvat. Hän muistaa kuitenkin lyöneensä uhria yhdessä veljensä kanssa. "

- eli isin päälle ei ole ajettu
- kiusaaminen ollut jotain henkistä ja psyykkistä?
- teko oli impulsiivinen ja johtui siitä kun armeijaan meno pelotti, eikä äidin ahdistelusta
0 x
49% Motherfucker, 51% Son of a Bitch
Kalle Helenius
Brawler

03.06.2015 21:27

Eli mielestäsi isä kävi turhaan kaksi kertaa leikkauksessa Helsingissä eikä silti pysty kunnolla kävelemään. :?
Jollei ymmärrä ettei kulttuuri ole sellainen et juostaan poliisille kunollaan opittu ettei polisiin voi kuitenkaan luottaa.
Meilläkin ennenvanhaan vedettiin sellaisia kuin esim. jannereita turpaan eikä ne juossut poliisille, nyt varmasti menisi kun vain uhkailisi.
Noh, ei ainakaan enään kiusaa perhettä, joutuivat vain maksamaan kalliin hinnan. :(
0 x
pikkuveli
New Kid on the Block

03.06.2015 21:33

Kerrohan Kalle, millä oikeudella kutsut toista haaskaksi.? Onko joku mielestäsi automaattisesti 'haaska', jos hän analysoi realistisesti Robben lahjoja, taustajoukkoja tai hänen tulevaisuuden näkymiään? Omasta mielestäni Robbe on saavuttanut, kiitos Sauerlandin, kovastikin kykyjensä arvoisen menestyksen. Harmi ja sääli Robben kannalta, että olet hänelle liian suuri auktoriteetti tai poikasi on hieman tyhmä (jälkimmäiseen en mediaesiintymisten perusteella haluaisi uskoa).? Mikäli itselläni olisi urheileva poika toivoisin hänen kyllä ymmärtävän lopettaa siinä vaiheessa kun alkaisin laillasi sekoilemaan, kysymyksiä/ kritiikkiä esittäneitä haukkumaan ja siltoja joka suunnalta polttamaan. Fiksuissa käsissä Robbe olisi vieläkin ihan tosissaan otettava nyrkkeilijä....
0 x
The Last Emperor
Journeyman

03.06.2015 21:33

Taas helppo huudella foorumeilla miten kukin toimisi, kun täyttä faktaa emme kuule koskaan. Henkilökohtaisesti toimisin täysin samoin, mutta olenkin lähempänä apinaa kuin ihmistä. Perhe on pyhä asia ja sitä ei ihmisten keksimät lait poista koskaan. Ymmärrän kuitenkin toisenkin katsontakannan asiaan ja kunnioitan tätä mielipidettä.

H*mo Sapiens on kuitenkin erittäin typerä lajina. Maailma olisi parempi paikka ilman meitä. Hauskinta on se että me ihmiset esitämme viisaita ja samalla syömme pala palalta planeettamme tyhjiin... ai s**tana mitä neropatteja olemme.
Viimeksi muokannut The Last Emperor, 03.06.2015 22:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
0 x
The one who doesn't fall, doesn't stand up -Fedor Emelianenko-
The Last Emperor
Journeyman

03.06.2015 21:44

pikkuveli kirjoitti:Kerrohan Kalle, millä oikeudella kutsut toista haaskaksi.? Onko joku mielestäsi automaattisesti 'haaska', jos hän analysoi realistisesti Robben lahjoja, taustajoukkoja tai hänen tulevaisuuden näkymiään? Omasta mielestäni Robbe on saavuttanut, kiitos Sauerlandin, kovastikin kykyjensä arvoisen menestyksen. Harmi ja sääli Robben kannalta, että olet hänelle liian suuri auktoriteetti tai poikasi on hieman tyhmä (jälkimmäiseen en mediaesiintymisten perusteella haluaisi uskoa).? Mikäli itselläni olisi urheileva poika toivoisin hänen kyllä ymmärtävän lopettaa siinä vaiheessa kun alkaisin laillasi sekoilemaan, kysymyksiä/ kritiikkiä esittäneitä haukkumaan ja siltoja joka suunnalta polttamaan. Fiksuissa käsissä Robbe olisi vieläkin ihan tosissaan otettava nyrkkeilijä....

Nyt ei mene mun kaaliin... "Mikäli itselläni olisi urheileva poika toivoisin hänen kyllä ymmärtävän lopettaa siinä vaiheessa kun alkaisin laillasi sekoilemaan, kysymyksiä/ kritiikkiä esittäneitä haukkumaan ja siltoja joka suunnalta polttamaan" miksi kenenkään pitäisi mitään lopettaa, jos ei ole itse ko. asioihin syypää?
0 x
The one who doesn't fall, doesn't stand up -Fedor Emelianenko-
Kalle Helenius
Brawler

03.06.2015 22:55

Mä olen sen verran kylähullu et uskallan ja pystyn omalla nimelläni esiintyä ja ottaa kantaa.
Nimimerkin takaa mukamas "realistisia" näkemyksiä jotka ovat kohdistuneet minuun tai minun kauttani Robertin tekemiseen tai tekemiseen jättämistä ei ole edes minun aamupaskan arvoista. :lol:
Olen siitä kylähullu etten koskaan ole enkä koskaan tule arvostamaan nimimerkintakaa huutelevia "haaskoja" miksikään muuksi. :lol:
Mutta ymmärrän että jotenkin pitää purkaa patoutunutta paskaa jota kannatte sisällänne, joten antaa tulla vaan. :lol:
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

03.06.2015 23:53

Veikkaampa, että siitä että etko oli kosto, ei ainakaan mitään lievennystä tule vaan päinvastoin. Samoin se, että tekoa on jotenkin porukalla mietitty tai suunniteltu, varmaankin tekee teosta vakavamman.

Tuollainen kostaminen voi olla tapana jossain, mutta täällä Suomessa se on rikos. Toisaalta, jos Kallen kuvaileman teon tekijä pääsee jotenkin kuin koira veräjästä ja jatkaa kiusaamistaan, niin mitä siinä itse kukakin tekisi? Oikeusjärjestelmän aikaansaannokset monta kertaa on vähän sellaisia, että "tuomittua" lähinnä naurattaa. Jos ei jotakuta suoranaisesti tapa, niin ei kai täällä joudu vankilaan jos ei sitten veropetosta ole tehnyt.
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Vastaa Viestiin