Heleniuksen ura tappion jälkeen

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
jahee
Contender
Contender

20.05.2016 08:30

Ruoska kirjoitti:Jaa että Roope käy ensin sparraan Tysonia ja sitten ehkä Liskoo sen jälkeen??!!
Jaa että Tyson kirjottaa sellasen sparri-sopimuksen että vastustajaa voi käydä sparraan heti sen jälkeen?
Entiä kenen päässä viiraa taas kovempaan luokkaan, Heleniusten vai toimittajien!
Asiahan on just noin.

Ei voi välttyä ajatukselta kyseenalaistaa jälleen kerran Heleniuksen taustojen ammattitaitoa. Mitä siellä oikeasti ajatellaan ja kuvitellaan?
Tai jos jonkun ihmeen kautta toteutuu, niin sitten Furyn taustatiimin ammattitaitoa.
0 x
Tomsterr
Journeyman

20.05.2016 08:55

Nikolaus kirjoitti:https://www.periscope.tv/w/1ynJOreYdaXGR

Sielä Robbe jumppas Furyjen ja muiden kanssa.
On sillä Furyllä jumalattoman pitkät kädet :). Vielä on silavaa sulatettavana..

Robert näytti hoikalta Furyn rinnalla. Robertille 1-0 lihasjäntevyydestä mutta Fury vei kyllä 1-0 kestävyydessä.
0 x
anakonda
Brawler

20.05.2016 11:28

Eihän tuo ole kuin videon pätkä eikä oikeasti kerro mistään mitään, mutta silti valitettavasti ainakin minulle vahvistaa käsitystä siitä, että Roope on rapakunnossa. Pitää pitkiä taukoja (ehkä tosin osin siksi että Fury kamuineen saa esiintyä pääosissa videolla), ja kun tekee jotain, piiputtaa melko lailla sen jälkeen, ei voi olla kunnossa, jos noin pitkien taukojen jälkeen ei palaudu tuommosista liikkeistä edes tuon vertaa, aivan sama kuinka paljon on tehnyt eilen tai aiemmin päivällä.

Seuraavaksi huomio kiinnittyy siihen, että Roobe ei vie juuri mitään asenteella loppuun saakka, vaan toisin kuin kaikki muut, lintsaa joka tilanteessa lopusta vähän tai tekee liikkeet helpommalla moodilla, ei haluta mennä oikeasti mukavuusalueelta pois ( no, ehkä Roobea saattaa vähän hävettääkin nuo Furujen pelleilyt eikä siksi täysillä mukana videolla).

Kuuluko siellä taustalla että "jättebra"...
a
0 x
aapo
Journeyman

20.05.2016 11:40

Aika väsynyt oli tosiaan Robertin olemus. Kun kiersivät kehää nelinkontin, näytti että Robert pisti pystykävelyksi noin puolessa välissä.

Fury sen sijaan näytti nauttivan touhusta. Aika vastakohta miehen omille puheille, kun kertoilee vihaavansa kovaa treeniä :D

Robert sen sijaan haastiksessa kehui kovasti treenejä, mutta olemus kertoi muuta.
0 x
Krusher
Club Fighter

20.05.2016 14:46

Näytti kyllä joltain kuntonyrkkeilijöiden sunnuntai puuhastelulta tuo treeni. Kaukana kovasta treenistä, ehkä ei ollut tarkoituskaan mutta olisi kiva nähdä videota missä noi kaverit treenaavat oikeasti kovaa eivätkä vain puuhastele.
0 x
Leifhackman
Champion
Champion

20.05.2016 15:15

Milläs tuommosia periskooppeja katellaan? Taasko pitäis asentaa joku lisäkikkare että voi videota kattoo?
0 x
- Minkä kirjoitin, sen kirjoitin -
Kalle Helenius
Brawler

20.05.2016 16:28

Täällä yhtä viksua porukkaa kuten aina, jatkakaa. :lol: :lol: :lol:
0 x
Tomsterr
Journeyman

20.05.2016 17:20

Leifhackman kirjoitti:Milläs tuommosia periskooppeja katellaan? Taasko pitäis asentaa joku lisäkikkare että voi videota kattoo?
Näkyy ihan nettiselaimella. Maksimissaan 24h sen jälkeen kun livelähetys on päättynyt. Nyt toi reenipätkä on jo poistunut kun live lähetyksestä yli 24h.
0 x
anakonda
Brawler

20.05.2016 19:04

Kuka uskaltaa arvostella mun poikaa, byhyhyy, yhyhyy, Roobert on elämänsä kunnossa.....byhyhyy, menkää itse kokeileen, byhyhyy, nyyh,... Ootte kaikki vellihousuja,.....byhyhyyy....te ette tiedä tai tajua mitään.....byhyhyy, nyyh, minä tiedän, byyh, senkin vellihousut.

Ota Kalle silmät käteen ja tajua että Roope on rapakunnossa, ja sitä ei saa päästää tuossa kunnossa kehään kenenkään vähänkään tekijämiehen kanssa, jätkä p rkele edes yritä treenata tosissaan. Chisoraltakin olis nykykunnossa tullut kaameesti pataan loppuerissä, onneksi ei toteutunut
0 x
anakonda
Brawler

20.05.2016 19:11

Lihasmassaa on voinut tulla hieman lisää viime vuosien treeneissä, mutta siitä ei oo ku haittaa koska pohjakunto on syvältä han urista, näkeehän tuon nyt ihan kaikki ilman mitään epäselvää
0 x
Anselmi84
Prospect
Prospect

20.05.2016 20:56

Näköjään alkaa täälläkin porukalla silmät aukeemaan vai liekkö sit uudempaa väkeä. Oon kirjotellut täällä jo vuosia, että kyllä sen näkee habituksesta kuka treenaa kovaa ja kuka ei ja olen puhunut tästä mukavuusalueella läpsyttelystä, mutta lähinnä on sitten syytelty hormonipelleksi yms :D alkaa yhä enemmän tuntumaan siltä, että tämä oma teoria sauerlandista lähtemiseen oli ullin kovat jumpat ja ruubertin katkennut selkäranka. Jos ei tykkää rääkistä niin vituttaahan se eikä mua se häiritse pätkääkään jos joku tykkää olla sohvalla, mutta se mua ***** kun lässytetään miten treenataan niin helvetisti ja ollaan niin huippu kunnossa.
0 x
Porttikiellon syy: Rasistiset termit nyrkkeilyfoorumilla
Krusher
Club Fighter

20.05.2016 20:57

Furyn leirillä varmasti paljon tietoa miten sitä pohjakuntoa rakennetaan. Tosin ei se sen ihmeellisempää ole kuin treenaa 3 kertaa päivässä. syö oikein ja nuku tarpeeksi.

Pohjakunto kehittyy ihan perustreeneillä, mutta Furyn leiriltä voi saada hieman aspektia miten maailman huiput treenaa. :D En siitä tiedä miten 32-vuotias urheilija enää kehittyy, mutta Robbella on selkäytimessä nuo Sauerland ajan harjoitteet, joten varmasti voi vielä päästä lähes samalle tasolle kuin silloin.

Tästä voisi ottaa hieman mallia miten Anthony Joshua treenaa: https://www.youtube.com/watch?v=E7pHrFIfniU
0 x
Bubblegum
Journeyman

20.05.2016 21:58

Anselmi84 kirjoitti:Näköjään alkaa täälläkin porukalla silmät aukeemaan vai liekkö sit uudempaa väkeä. Oon kirjotellut täällä jo vuosia, että kyllä sen näkee habituksesta kuka treenaa kovaa ja kuka ei ja olen puhunut tästä mukavuusalueella läpsyttelystä, mutta lähinnä on sitten syytelty hormonipelleksi yms :D alkaa yhä enemmän tuntumaan siltä, että tämä oma teoria sauerlandista lähtemiseen oli ullin kovat jumpat ja ruubertin katkennut selkäranka. Jos ei tykkää rääkistä niin vituttaahan se eikä mua se häiritse pätkääkään jos joku tykkää olla sohvalla, mutta se mua ***** kun lässytetään miten treenataan niin helvetisti ja ollaan niin huippu kunnossa.
Puhut kyllä ihan asiaa.
Ihmettelen vain sitä, että mitä se superkunto auttaa, jos puolustus Roopella on luokatonta?
Ei noin paljoa, mitä viime matseissa Roope on iskuja imenyt vain yksinkertaisesti voi ottaa vastaan.
Pointtini se, että hitosti aineita naamariin ja cooper 4500km, mutta jos ei puolustus parane, niin noilla eduilla ei tee yhtään mitään.
Puolustus oli Sauer aikoina huikeaa timanttia ja nyt se on pumpulia.
0 x
Make progress, not excuses.
Krusher
Club Fighter

20.05.2016 22:17

Kyllähän Robbe Sauerland aikana imuroi paljon iskuja Liakovich ja Chirosa matseissa, mutta se paketti pysyi kuitenkin paremmin kasassa mitä nykyään. Nyt Robbe ottelee puoliksi kädet alhaalla, ja kun ei ole tarpeeksi nopeat reaktiot niin osumaa tulee helposti.

Kuitenkin se kilpikonna puolustus olisi varmasti turvallisempi ja parempi puolustustyyli jatkossa jos pystyssä haluaa pysyä. Sauerin aikana Robbe sparrasi paljon enemmän mm. Huckin, Pulevin ja Povetkinin kanssa, ja vahvuutena oli se nyrkkeilysilmä ja ajoitus mikä nykyään on kateissa kun ei ole samanlaisia treenipuitteita ja sparrareita kuin Saksassa
0 x
Anselmi84
Prospect
Prospect

20.05.2016 22:23

Mun mielestä ruubertti oli aivan puhki kun otti noi vikat vaparit päähän :D siis tuossa toisessa ketjussa oli hyvä kuvaus kun roobertti putos suorilta jaloilta kulmaukseen jossain tokalla erätauolla :D

Enivei tuo huono suojaus on seurausta huonosta kunnosta ja tuosta typerästä,kömpelöstä ja ennalta arvattavasta liikkumisesta. Kattokaa vaikka noita matseja sauerland ajan jälkeen.. Aina kun ruubert liikkuu niin kädet tippuu ja yleensä liikkuminen tapahtuu suoraan taakse jolloin viimeistään takimainen osuu kun kädet roikkuu. Siks kirjottelinkin siitä jo aikoja sitten, että kun footwork ei ole mallia ali, mayweather niin noi jalat pitäisi pultata lattiaan ja kädet liimata poskille :D eikä tuo ottelusilmäkään ja reaktiot ainakaan nykyään ole sillä tasolla, että pystyisi reagoimaan ja väistämään liikkeestä.
0 x
Porttikiellon syy: Rasistiset termit nyrkkeilyfoorumilla
Vastaa Viestiin