Helenius vs. Whyte

Ammattinyrkkeilyyn keskittyvä keskustelufoorumi.

Valvoja: WEBMASTER

Vastaa Viestiin
Zalupa
New Kid on the Block

31.10.2017 12:47

Mites Heleniuksen sanat "I needed the money", "Tästä on hyvä jatkaa" ? :twisted:
0 x
Murikka
Journeyman

31.10.2017 16:18

BitchSlap kirjoitti:
Murikka kirjoitti:
BitchSlap kirjoitti:Pullerolta ja Murikalta jäänyt lääkkeet ottamatta. Siinä meillä on sinisilmäiset hölmöt :lol: :lol:

Ota munaa pyllyyn.

Robbe löi Whyten enemmän sekaisin kuin Whyte Robben. Jos Robbe olis jaksanu jatkaa samaa niin eiköhän se oo helppo tietää kuka olis voittanu. Paitti jos on tommonen haiseva valittaja niinku sä.
Jos sitä ja jos tätä. Jos Robert olisi tehnyt kuperkeikan ja lyönyt yllättäen avokämmenen rystypuolelta olisi Whyte kuollut siihen paikkaan :lol:
Mistä näitä vedätettäviä aina löytyy?! Robert jaksoi tasan kaksi erää ja kunto loppui. Tuollainen ei ole millään muulla selitettävissä kuin aerobisen treenin täydellisellä puuttumisella treeniohjelmasta. Siihen ei auta 6-8 viikon leiritys vaan säännöllinen nousujohteinen vuosien treeni. Helenius on valitettavasti täysin menneen talven lumia ja aina vaan löytyy näitä uskollisia faneja jotka huutavat, että kaikki on vielä mahdollista; Robert väläytteli ilmiömäisiä taitojaan ja oli selkeästi parempi vaikka todellisuudessa juoksi kymmenen erää karkuun kuin lammas.
Yhtään en ihmettele että Whyteä otti päähän tuollainen p@sk@housu kehässä ja että se antoi matsin jälkeen sellaisia lausuntoja Heleniuksesta mitä antoi.
Tappio Whytelle ei olisi ollut mikään häpeä, jos se olisi tullut saappaat jalassa oikeasti tappelun jälkeen. Tämä oli pelkurimainen kymmenen erän pakoonjuoksu ja aivan varmasti Heleniusta hävettää itseäänkin moinen pelleily vaikka hyvän tilin tekikin.
Niinpä niin, jaapa jaa. Itsehän en ole maksanut yhdestäkään Robben matsista mitään että en tiedä mistä vedätyksestä puhut. Olet vain pahempi kitisijä kuin vanha sarana. Ei taitoa, ei ymmärrystä, eikä mitään muutakaan järkevää sanottavaa mutta sanoja riittää.

Fakta on että kakkoserässä Robbe löi hyviä vastaiskuja jotka todella satutti Whyteä. Whyte ei ole lasileuka. Sen jälkeen kunto loppui. Siihen loppui taistelu voitosta. Tietenkin se on aivan helvetin iso heikkous jos kunto kestää kaksi erää 12sta. Mutta mitäpä väliä totuudella on kun voi keskittyä valittamiseen niinku pikkulapsi kun isi ei osta lähikaupasta ampparia. Valittaminenhan on elämätapa.
0 x
Voimalaitos
New Kid on the Block
Viesti:

31.10.2017 16:29

Olihan Heleniuksen otteissa paljon hyvää. Team Heleniuksen toiminnassa on kritisoitu nyrkkeilyvalmennusta. Kuitenkin, kun miettii paluun kahden kovimman vastuksen (Duhaupas ja Whyte) otteluita, niin Duhaupas-ottelussa Robben hyökkäykset oli hyviä ja Duhaupas otti kovia tällejä vastaan, kun taas Whyte-ottelussa Robben puolustus oli paikallaan ja hyökkäyksetkin tavoitti maalin, mutta ne oli vaan liian harvassa.

On ollut puhetta sparrivastustajista. Ei kai ne ilmaiseksi tule, joten siinä mielessä rahakas Whyte-ottelu on perusteltavissa myös urheilullisesti jatkoa ajatellen, vaikka voittoa ei tullutkaan. Toki voi mennä myös ulkomaille sparraamaan, niin kuin Robbe on tehnytkin. Tuskin Robbe tappioon on tyytyväinen, mutta todennäköisesti näkee näitä hyviä puolia asiassa jatkon kannalta.

Elementtejä on edelleen. Ei se siitä muuksi muutu, vaikka Marttinen ja osa somekansaa kuinka lähestyy asiaa negatiivisen kautta. Tuolla negatiivisuudella saattaa tosin olla vaikutusta otteluiden järjestämiseen Suomessa, mikä on sinänsä ikävä juttu. Ei kai ulkopuolisen pitäisi ottaa kenenkään urheilijan tekemisiä henkilökohtaisesti. Jokainen päättää itse mitä urheilua/urheilijoita seuraa. Urheilijat itse puolestaan tekee valintoja, mitkä vaikuttavat uraan. Jos valinnat on huonoja, niin nyrkkeilyn kaltaisessa lajissa niistä kärsii varsin konkreettisesti urheilija itse.

Itse katsoin ottelun jännityksellä. Toivottavasti vielä vastaavanlaisia tilaisuuksia tulee ja ei muuta kun äijät kanveesille!
0 x
wotzobeck
Brawler

31.10.2017 16:48

Mitenhän lie Robbe treenannut Orlov-matsin jälkeen? Oliko loppukesäkuu ja heinäkuu lomaa? Vedettiinkö elo-syyskuu liian heppoisesti ja sitten vasta lokakuussa tiukemmin samalla kun päälle iski kaksi viikkoa kestänyt kova flunssa.

Entä duunaileeko Robbe samalla jotain sivuhommia pitkin vuotta jollain muulla alalla?
0 x
bullbear83
Journeyman

31.10.2017 18:00

Voimalaitos kirjoitti:Olihan Heleniuksen otteissa paljon hyvää. Team Heleniuksen toiminnassa on kritisoitu nyrkkeilyvalmennusta. Kuitenkin, kun miettii paluun kahden kovimman vastuksen (Duhaupas ja Whyte) otteluita, niin Duhaupas-ottelussa Robben hyökkäykset oli hyviä ja Duhaupas otti kovia tällejä vastaan, kun taas Whyte-ottelussa Robben puolustus oli paikallaan ja hyökkäyksetkin tavoitti maalin, mutta ne oli vaan liian harvassa.

On ollut puhetta sparrivastustajista. Ei kai ne ilmaiseksi tule, joten siinä mielessä rahakas Whyte-ottelu on perusteltavissa myös urheilullisesti jatkoa ajatellen, vaikka voittoa ei tullutkaan. Toki voi mennä myös ulkomaille sparraamaan, niin kuin Robbe on tehnytkin. Tuskin Robbe tappioon on tyytyväinen, mutta todennäköisesti näkee näitä hyviä puolia asiassa jatkon kannalta.

Elementtejä on edelleen. Ei se siitä muuksi muutu, vaikka Marttinen ja osa somekansaa kuinka lähestyy asiaa negatiivisen kautta. Tuolla negatiivisuudella saattaa tosin olla vaikutusta otteluiden järjestämiseen Suomessa, mikä on sinänsä ikävä juttu. Ei kai ulkopuolisen pitäisi ottaa kenenkään urheilijan tekemisiä henkilökohtaisesti. Jokainen päättää itse mitä urheilua/urheilijoita seuraa. Urheilijat itse puolestaan tekee valintoja, mitkä vaikuttavat uraan. Jos valinnat on huonoja, niin nyrkkeilyn kaltaisessa lajissa niistä kärsii varsin konkreettisesti urheilija itse.

Itse katsoin ottelun jännityksellä. Toivottavasti vielä vastaavanlaisia tilaisuuksia tulee ja ei muuta kun äijät kanveesille!
Juuri näin. Yksi asia mistä täällä vielä paljon huudeltiin, kun Robert lähti Sauerlandilta oli että Helenius ei tule enää saamaan kovia otteluita. Tosin se huutelu on sittemmin hiljentynyt.
Robertin managerointi on toiminut mallikkaasti ja nyt on alkanut jäämään sukan varteenkin rahaa, toisin kuin Sauerlandilla
0 x
Zalupa
New Kid on the Block

31.10.2017 18:11

bullbear83 kirjoitti:
Voimalaitos kirjoitti:Olihan Heleniuksen otteissa paljon hyvää. Team Heleniuksen toiminnassa on kritisoitu nyrkkeilyvalmennusta. Kuitenkin, kun miettii paluun kahden kovimman vastuksen (Duhaupas ja Whyte) otteluita, niin Duhaupas-ottelussa Robben hyökkäykset oli hyviä ja Duhaupas otti kovia tällejä vastaan, kun taas Whyte-ottelussa Robben puolustus oli paikallaan ja hyökkäyksetkin tavoitti maalin, mutta ne oli vaan liian harvassa.

Juuri näin. Yksi asia mistä täällä vielä paljon huudeltiin, kun Robert lähti Sauerlandilta oli että Helenius ei tule enää saamaan kovia otteluita. Tosin se huutelu on sittemmin hiljentynyt.
Robertin managerointi on toiminut mallikkaasti ja nyt on alkanut jäämään sukan varteenkin rahaa, toisin kuin Sauerlandilla
Kyykkämällä neekerille?
0 x
BitchSlap
Journeyman

31.10.2017 18:49

wotzobeck kirjoitti:Mitenhän lie Robbe treenannut Orlov-matsin jälkeen? Oliko loppukesäkuu ja heinäkuu lomaa? Vedettiinkö elo-syyskuu liian heppoisesti ja sitten vasta lokakuussa tiukemmin samalla kun päälle iski kaksi viikkoa kestänyt kova flunssa.

Entä duunaileeko Robbe samalla jotain sivuhommia pitkin vuotta jollain muulla alalla?
Näkihän sen jo matsista että kesä otettu rennosti. Välillä käyty salilla ottamassa kuvat faseen , mutta muuten tainnut mennä onkiessa.
0 x
Tän foorumin taso on vajonnut ihan v*tun pohjiin Bitchfuckingslappeineen ja muine asiantuntijoineen
bullbear83
Journeyman

31.10.2017 19:27

wotzobeck kirjoitti:Mitenhän lie Robbe treenannut Orlov-matsin jälkeen? Oliko loppukesäkuu ja heinäkuu lomaa? Vedettiinkö elo-syyskuu liian heppoisesti ja sitten vasta lokakuussa tiukemmin samalla kun päälle iski kaksi viikkoa kestänyt kova flunssa.

Ottelusta näki että Robert on ainakin sparrannut paljon, koska ottelusilmä, etäisyyden hallinta ja suojaukset toimi hyvin.
0 x
c1208
Club Fighter

31.10.2017 20:05

Helenius kävi ottamassa tappion rahasta ja porukka elättelee vielä menestystoiveita :D Koomisia nämä "tokassa erässä aivan varmasti satutti!!1!" Kaukana oli lopetus kuitenkin. Kyllähän se jotain kertoo jos ammattinyrkkeilijä tulee matsiin kahden erän kunnossa. Joillekkin nouseville kyvyille voi syötiksi päästä thats it.
0 x
volgzangief
Club Fighter

31.10.2017 20:12

c1208 kirjoitti:Koomisia nämä "tokassa erässä aivan varmasti satutti!!1!"
Tottahan tuo on. Vai eikö faktojakaan saa enää lausua, jos ne ovat Roopen kannalta positiivisia :lol:
0 x
sofokles
Brawler

31.10.2017 21:53

Minun mielestäni sekoitat kaksi asiaa keskenään. Nimittäin sen, että Helenius ja tiimi suhtautuu tulevaan positiivisesti, kun taasen faneilla ei olisi sitten, Heleniuksen positiivisen suhtautumisen vuoksi, oikeus sanoa tai tuntea niin kuin haluavat. Olen itse sitä mieltä, että fanit saavat suhtautua juuri niin kuin itse haluavat sekä tähän otteluun, että Heleniuksen tulevaisuuteen nyrkkeilijänä. "Ei ulkopuolisen pitäisi ottaa kenenkään urheilijan tekemisiä henkilökohtaisesti". No, ei niin, mutta kun urheilijan tai joukkueen fanitus on juuri tunteella elämistä. Jos fanitus olisi vain analyyttistä pohdintaa niin homma olisi kyllä aivan jotain muuta kuin fanitusta. En tiedä onko kirjoittaja Heleniuksen lähipiiristä, mutta neuvoisin opettelemaan positiivista suhtautumista myös faneihin ja ymmärtämään heidän reaktioitaan. Mielestäni Haapojan suosion yksi tekijä oli sen ymmärtämisessä, että yleisö tämän kaiken lopulta mahdollistaa ja se kannattaa erittäin suuresti huomioida.
Urheilijan näkemys omasta urastaan, omasta ottelustaan, on hänen oma näkemyksensä. Urheilijan faneilla saattaa olla aivan toisenlainen näkemys asiasta. Faneja kannattaa opetella ymmärtämään. Mielestäni ei lainkaan kannata lähteä sormi pystyssä saarnaamaan, että te saatte sanoa vain meille sopivia miellyttäviä asioita.
Ammattinyrkkeily on muuten armoton realiteetti, jos asian niin haluaa nähdä. Saa kyllä olla varsinainen positiivisuuden mestari, että näkee esimerkiksi katkenneet hampaat sylkiämpärissä positiivisen kautta. Ei kai tyrmätyksi tuleminenkaan mitään miellyttävää ole? Ei kukaan oikeasti halua ottaa naamaansa nyrkkiä, sellaiselta joka vielä on asiaa harjoitellut. Positiivisuutta kannatan kyllä, mutta nyrkkeily on raju realiteetti ja jotkut positiiviseksi tarkoitetut lauseet nyrkkeilyn maailmassa ovat kyllä täysin korulauseita.
0 x
naur1s
Club Fighter

31.10.2017 22:06

sofokles kirjoitti:
Minun mielestäni sekoitat kaksi asiaa keskenään. Nimittäin sen, että Helenius ja tiimi suhtautuu tulevaan positiivisesti, kun taasen faneilla ei olisi sitten, Heleniuksen positiivisen suhtautumisen vuoksi, oikeus sanoa tai tuntea niin kuin haluavat. Olen itse sitä mieltä, että fanit saavat suhtautua juuri niin kuin itse haluavat sekä tähän otteluun, että Heleniuksen tulevaisuuteen nyrkkeilijänä. "Ei ulkopuolisen pitäisi ottaa kenenkään urheilijan tekemisiä henkilökohtaisesti". No, ei niin, mutta kun urheilijan tai joukkueen fanitus on juuri tunteella elämistä. Jos fanitus olisi vain analyyttistä pohdintaa niin homma olisi kyllä aivan jotain muuta kuin fanitusta. En tiedä onko kirjoittaja Heleniuksen lähipiiristä, mutta neuvoisin opettelemaan positiivista suhtautumista myös faneihin ja ymmärtämään heidän reaktioitaan. Mielestäni Haapojan suosion yksi tekijä oli sen ymmärtämisessä, että yleisö tämän kaiken lopulta mahdollistaa ja se kannattaa erittäin suuresti huomioida.
Urheilijan näkemys omasta urastaan, omasta ottelustaan, on hänen oma näkemyksensä. Urheilijan faneilla saattaa olla aivan toisenlainen näkemys asiasta. Faneja kannattaa opetella ymmärtämään. Mielestäni ei lainkaan kannata lähteä sormi pystyssä saarnaamaan, että te saatte sanoa vain meille sopivia miellyttäviä asioita.
Ammattinyrkkeily on muuten armoton realiteetti, jos asian niin haluaa nähdä. Saa kyllä olla varsinainen positiivisuuden mestari, että näkee esimerkiksi katkenneet hampaat sylkiämpärissä positiivisen kautta. Ei kai tyrmätyksi tuleminenkaan mitään miellyttävää ole? Ei kukaan oikeasti halua ottaa naamaansa nyrkkiä, sellaiselta joka vielä on asiaa harjoitellut. Positiivisuutta kannatan kyllä, mutta nyrkkeily on raju realiteetti ja jotkut positiiviseksi tarkoitetut lauseet nyrkkeilyn maailmassa ovat kyllä täysin korulauseita.
Hyvin kirjoitettu. Ite jonkin asteisena fanina näen asian myös juuri näin.
0 x
Iron
Club Fighter

31.10.2017 22:28

Chisora matsia kun katsoi taas pitkästä aikaa niin ainakin jabi toimi paremmin siihen aikaan. Robbe teki töitä sillä toisin kuin nyt.
0 x
Voimalaitos
New Kid on the Block
Viesti:

01.11.2017 00:45

sofokles kirjoitti:

Heh, en ole lähipiiristä. Jokainen saa olla, mitä mieltä haluaa, aivan kuten minäkin olen. Niinpä laitoin oman näkemykseni pariin kritiikkiin, joita on usein esitetty.

Sitten puhun negatiivisuudesta, jota somemaailmassa riittää, ja kyllä sen niitä lukiessa näkee jokainen, että suuri osa näistä ei mitään faneja ole.

Tuossa lopussa yritin yleisellä tasolla juurikin ilmaista, että nyrkkeilyssä urheilija voi joutua ottamaan sitä nyrkkiä naamaan aika lailla, jos huonoja valintoja on tehty. Kyllä urheilija itse, on se pettynein henkilö, jos suoritus ei mene niin kuin on toivonut.
0 x
c1208
Club Fighter

01.11.2017 06:42

volgzangief kirjoitti:
c1208 kirjoitti:Koomisia nämä "tokassa erässä aivan varmasti satutti!!1!"
Tottahan tuo on. Vai eikö faktojakaan saa enää lausua, jos ne ovat Roopen kannalta positiivisia :lol:
Kävikö Whyte lattiassa? Entä notkahtiko polvet? Vai siis tarkoitetaanko tässä nyt vaan sitä että ylipäätään löi ja osui tuossa erässä :roll:
0 x
Vastaa Viestiin