Eihän täällä sanoja kenenkään suuhun laiteta, siinähän se on sinun viestisi on mitään siihen lisäämättä tai mitään siitä pois jättämättä. Sinun mielipiteistäsi monella täällä on jo tietynlainen kuva, joten mitä sitä turhaan muokkaamaan mihinkään suuntaan. Tuossakin viestissä ainoastaan ihmeteltiin tätä epäkohtaa, johon kahden tämän foorumin arvostetuimman kirjoittajan eriävät mielipiteet johtavat. Ei sinun kannata siitä suuttuaanakonda kirjoitti: ↑06.04.2018 17:50Jaahas, taas kerran laitetaan minulle sanoja suuhun... yhdistetään eri henkilöiden sanomisia ja asiayhteyksiä toisiinsa, jotta saadaan oman, ja halutun näköinen virheellinen kuva siitä mitä esitin mielipiteenäni. Mitä vit..a Kallen sanomisilla on tekemistä sen kanssa, mitä mieltä minä olen Mikki Marttisen toiminnasta?
kuuleppa Vesku, sopulitoimittaja pikku kusiainen, minä en ole täällä kenenkään muun puolella kuin vain ja ainoastaan omien mielipiteideni, joita sinä et pysty täällä muokkaamaan omiksesi vaikka kuin yrität. Älä myöskään turhaan yritä ylentää itseäsi, sinä et ole etkä ikinä tule, lähelläkään sitä tasoa että voisit kutsua itseäsi "perusseuraajaksi"

Noin johtavana nyrkkeilytietäjänä voisit kertoa, millä nimellä saisin itseäni kutsua jos perusseuraaja ei ole suureen suuhusi ja pieneen mieleesi sopiva sanonta? Vai vedetäänkö jatkossa mielikuvitusolennollasi (Vesku?), vai jatketaanko tällä tyylillesi sopivalla pieneläin linjalla? Vai onko sopulieläin pikku kusiainen yksi ja ainoa?

Nyt kohti tämäniltaista tapahtumaa.....