Moskun seikkailut Gambiassa

Foorumi missä keskustellaan kukista yms. nyrkkeilyyn liittymättömistä asioista
ZON
Journeyman

Ei sole poka mikhän. Losku laitto mulle viestiä ja pyysi päivittämhän tänne sen tunnelmia. Mie sain siltä luvan ja laitan sen jokasen tekstarin tänne suorhan, kaikkine kirjotusvirhheinhen ja sensuroimattomana.

17.01.2010 klo 12:33
Ei sole poka mikhän ihime vaikka mie ottaisin täältä 25 v kaunottaren joka on muslimi ja neitsyt. Semmosen akan kothin mie tänhän pyhkäsen juttelemhan sen vanhempiensa kans että miten täsä alethan toimimhan. Tämä on paratiisi, akat ei huoraa mutta kenet tahansa haluan vaimoksi, mie sen saan. Tajuakko? Ja nämä naiset, uskomattoman ihania, koko kansa aivan käsittämättömän kilttiä porukkaa!

17.01.2010 klo 12:43
Eilen menin rannalle, kaunis nainen käveli perässä palmun alle minne menin varjoon lepäileen, neito esitteli itsensä, tarjos paukun mikä imastiin samasta lasista, sitte se lähti hymy huulilla sanoen- WELCOME TO GAMBIA...ttu, siihen mie jäin ...rpä pystysä meren tyrskyä katteleen, hyvä et ei itku tullu ku tuli niin hyvä mieli. Ihmisten kiltteys on käsittämätöntä. Taivas tämä Gambia on.

17.01.2010 klo 13:42
Asun exäni äidin kotitalossa, sen suku ja heidän ystävät pyörittää minua treffeistä toiseen jotka ne osittain järjestää. Neljäs päivä päällä ja aina shortseissa pysyvä Näkki-pakka on pysyny koskemattomana. Tämä exän äiti ja suku tekee töitä että löydän hyvän puolison mikä on toiveeni. En pyöri kenenkään turistin kans vaan olen ja elän Gambialaisten kans pelkästään. Ja se on tehny semmosen tempun pääni sisässä että huhhuh. Olen löytäny kotimaani ja kansani. On se nimittäin aika mahtavaa nakella käsiä kadulla kävellessä ja tanssia ja halata naisia aina ketä haluaa...Muslimit rukoilee kadun laidalla, kävelen ohi varjontapaista kävelyä harrastaen ja se kaikki on ok kunhan vaan rytmi pysyy hanskassa, ja seki on vaan mulle tärkiä asia, tai täysin yhdentekevä juttu koska rakastuin korvia myöten elämääni, Gambian ansiosta.

17.01.2010 klo 15:33
Venyttelen paraikaa palatsinomaisen talon sisäpihan keskelä n. 10-neliöisen maton päälä, teen päivittäin tämän jutun kotona ja sama homma onnistuu myös täsä 40-asteisessa sisäpihasa oikein mukavasti, rusketun samala. Talon omistajat nauraa minun touhuile ja tiskaa vieresä. Ruoka muuten tehhän pihala kaasugrilleisä yksityisasunnoisa, hellojaki on muttei sisälä akat halua kokata helthen takia.

17.01.2010 klo 17:16
Olin just mukana ruuanteossa, autoin ex-anoppiehdokasta. Revittiin jotain kasvinlehtiä irti varsista. Lehdet menee jonki ruuan sekaan. Juteltiin sexistä, ei täälä oikein muuta tuu ajateltua.
karelin
Club Fighter

"Juteltiin sexistä, ei täälä oikein muuta tuu ajateltua."

Eli tota samaa touhua mitä tääl
Suomessakin.

Hei Zon, kerran ootki ton
Kuningas-Moskun kaveri
niin...
Teilhän on varmaan kovat jutajaiset 6.2.
oikein
kansallispäivä.

Luostollekkos ne pojat... vai Pokkaa ?

P.S. Noi Teiän viestit jäi yhteen päivään,
kumpis on sammunnu ?
ZON
Journeyman

karelin kirjoitti:P.S. Noi Teiän viestit jäi yhteen päivään,
kumpis on sammunnu ?
Mie olen poka ollu korthen jaosa. Jonku se pittää hoitaa tuota tarhaaki. Onhan se Losku pannu mulle viestejä. Aika rajua materiaalia on tullu puhelin täythen. Mie päivitän illala net tänne. Tai ainaki osan niistä...
ZON
Journeyman

Ei tule mithän. Laitoin Loskun viestejä YV:nä Jonele ja Kareliinile... On ne viestit niin huriaa kieliasulthan.
jone
Contender
Contender

kiitos ZON,on kovaa tarinaa,kuinka paikkansa pitävää se sitten onkin niin hauskaa luettavaa :lol:
Akhilleus
Brawler

Kamoon bois! Jakakaa iloa ja hauskuutta nyt meillekin..
Sic vis pacem para bellum.
karelin
Club Fighter

Päivitä tunnelmia vaan Zonni !
Reilukerhoon !

Ja
kylhän tarhaa pitää hoitaa,
eiks Johanna hoitannu puutarhaa ?
ZON
Journeyman

karelin kirjoitti:Päivitä tunnelmia vaan Zonni !
Reilukerhoon !

Ja
kylhän tarhaa pitää hoitaa,
eiks Johanna hoitannu puutarhaa ?
Miehän laitoin poka sulle ne Loskun tunnelmat. Ossaaksie kattoa sinun viestit? Et ossaa? No ei se mithän. Katoma joskus ko näemä.
Mie en ole muuten mikhän ***** Saamelainen. Non poka ihan eri juttu ko Lappilainen. Loskuki on välilä Lappalainen tai Lappilainen. Ethän siekhän ole korialainen?
ZON
Journeyman

21.01.2010 klo 02:32
Rakastuinki Miriamiin, hänellä on töitä, asuntokin. Se että sääret on pitkät ja sorjat pakaroihin soveltuen herättää tunteita oivia.

21.01.2010 klo 02:49
TÄMÄ REISSU MEINAA NYT KARATA KÄSISTÄ. LUPAUKSET JOITA EN PYSTY PITÄMÄÄN SUPISTAA TÄTÄ GAMBIAA, SILTÄ AINAKI TUNTUU.
ZON
Journeyman

21.01.2010 klo 10:03
Rakastuin. Siirsin eilen matkakassinki ja itteni Mariaman kämppään loppuajaksi. Merenrantakämppä. Mariama vain ei haluais Suomeen. Sillä työ ja asunto täälä. Ehotin että sadekausi Suomesa, silloin ku meilä on kesä. Se sopi Mariamale. Alan olemaan täälä aika paljon, kaikki rahat pistän Gambiaan mitkä pystyn säästämään.
ZON
Journeyman

21.01.2010 klo 13:08
Kahesti kyläreissuila on tullu istuttua kyykysä lattiala akkojen seasa, keskelä iso vati misä ruokaa ja kaikki syö käsin, paitsi mie. Mie oon pyytäny lusikan ja saanu sen.

21.01.2010 klo 13:44
Haddy, Isatou, Binta, Kadi ja Mariama, tämä on matkan saldo joka ei kasva. Löysin ittiäni pidemmän raittiin hyvän työihmisen ja muslimin jota en päästä käsistä vaikka se kyykkii eli rukoilee kerran päiväsä, aiko opettaa sitä mullekki. Siihen en sanonu juuta enkä jaata. Sanoin- JUUJAA... Se haki mulle just kaupasta murukahvia ja vessapaperia, ne pesee vessareissuilla suklaatunnelin veelä. Mie en lähe siihen hommaan. Tajus pointtini ja osti veskipaprua. IHANA AKKA.

21.01.2010 klo 17:46
Täälä kaikki on muslimeja, yli 90 % kansasta, ja ihmisten moraalisetkin arvot ovat korkiat. Sillon pitäs alakaa raksuttaan (jos on poikamies) mihin koneeseen hypätä.
karelin
Club Fighter

Tekstaa nyt Zon äkkiä sille,
et tulee pois ja unohtaa noi suklaatunnelit.

Hei, hauskaahan saa pitää, mut...
Ei tahdo suomeen.
Ei tietenkään, niitten on hyvä olla siellä.
Kaikkien.
ZON
Journeyman

karelin kirjoitti:Tekstaa nyt Zon äkkiä sille,
et tulee pois ja unohtaa noi suklaatunnelit.

Hei, hauskaahan saa pitää, mut...
Ei tahdo suomeen.
Ei tietenkään, niitten on hyvä olla siellä.
Kaikkien.
Mie tiiän, että Suklaatunneli Losku on jo viimisthän maaliskuun lopusa kääntäny kelekkansa... Ja niin on Haddy, Isatou, Binta, Kadi ja Mariamaki... Sole mikhän ihime!
karelin
Club Fighter

Zon !
Senmiä haluaisin nähä,
kun Lapin-setä yrittää komentaa akkaansa keväällä
avantoon alapesulle, kovimpaan kiima-aikaan.
Ja
Moskun peräpyyhkeetön Ystävätär liukastelis
varvastossuissaan suklaatunneli rohtuneena samaan sulaan,
hygieenianhoitoon.

tärpättiäkäkättimeen!
ZON
Journeyman

Ei sole mikhän. Viestejä on tullu tuommonen 10 kpl päiväsä. Jokasessa viestisä on ollu vähinthän 300 merkkiä. Mie en ***tana jaksa niitä jokkaista tänne alakaa hakkaamhan! Mutta sielä se Losku on ja hyvin sillä mennee...ainaki sen omasta mielestä. Soli käyny piitsilä ja päälä oli ollu tämän huijari kaksikko patemän ja vesipoka paita päälä. Nyt kuulema koko aharikka tietää näitten poikien tarinan...
Mutta miepä laitan tähän pari Loskun viestiä:

25.01.2010 klo: 14:59
Mariama ehotti tulevaan Banjulissa suoritettavaan vihkikaavaan lausetta: KUNNES KUOLEMA TEIDÄT EROTTAA. Huumorinkukka ei onneksi auennu, koska teki mieli ehottaa toiseksi vaihtoehoksi: KUNNES PAPERIT ON KUNNOSSA JA OLETTE MEOLEMMAT SUOMEN KANSALAISIA...

25.01.2010 klo 19:28
ZON, sie oot bestmän ja KARELIINI ON MÄN MINUN HÄISÄ. MULLA ON TEILE JO KÄMPPÄ ELIKKÄ MAJOTUS SAMASA RIVARIPIHASA MISÄ AKKANI ASUU. MULLA ON KAFTAANI, JA SIVEÄNÄ MIEHENÄ SON VALAKONEN. SOVITHAN LENNOT KU EHITHÄN MUTTA ENNEN KESSÄÄ SANON SERREKUNDASA MARIAMALE -JES AI DUU.

25.01.2010 klo 22:41
*****, tunti katottu Mariaman kans vierekkäin elokuvaa ja 3 krt on tullu perseestä tahaton pieruntynkä, heti oon onnistunu sulkemaan reitin mutta kiini on jääty. Ihan ***** huonoa tuuria koska en oo juuri piereny koko ***** matkan aikana. MIKSI JUST NYT?!

Katothanpa ko tullee kevät ja Loskula alakaa rykimäaika... Mie eppäilen tuota hommaa niin vahavasti, että uskalan luvata pukkeutuvani porontalijhan seremonian ajaksi. Kareliinile riittää etelän hetelmänä kahta numeroa liian pienet uikkarit ja Hankkijan pipo!
Totta se Joneki sen kuttun saapi? Saahan vähän lissää voimaa seuruueshen. Panama Jäkin oma pooka!
Vastaa Viestiin