Moskun seikkailut Gambiassa

Foorumi missä keskustellaan kukista yms. nyrkkeilyyn liittymättömistä asioista
Mosku
Champion
Champion

No niimpä taisin kirjottaa.
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Fatou sulki viime perjantaina kojunsa ,turismi on nyt olematonta.
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Fatou( lausutaan :FAATU) on räväkkä neiti,yhtenä iltana hän tunsi vilustuneensa,kysyi lupaa ottaa pienet hönöt oloaan parantamaan.Annoin luvan.Neiti kipitti samantien kujalla olevalle kojulle ja osti 2,5 dl ginipullon minkä hän veti vartissa huiviinsa.
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Ku olin Satumaassa oli mangot vielä raakoja.Huomasin kakaroiden syövän niitä siitä huolimatta.Yhtenä iltana nimittäin näin kotikatumme varrella poikaporukan pahanteossa,ne tiputteli raakoja mangoja kadun varrella olevan talon edestä..Seuraavana päivänä puun omistaja oli pahalla päällä ku näki mitä kakarat oli tehny,kyseli yrittäen löytää syylliset...
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Fatou yllätti,soitti näyttäen uuden hiustyylinsä,oli avannut kaikki hiuksensa,ne ku oli ennen kaikki semmosilla pienillä leteillä.Jos ja kun joskus pääsen sinne takasin,Faatu saa niputtaa hiuksensa takasin siihen tyyliin ku ne oli mun siellä ollessa.
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Faatu soitti ja näytti uuden kampauksensa.En pettyny näkemääni,pikemminki päinvastoin.6 tuntia hän kuulemma istui tuolilla ku sen tukka luotiin uuteen uskoon.Monet turistit siellä ollessaan laittaa hiuksiaan koska täällä työ maksaa satoja euroja mikä taas siellä kympin tai kaks.
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Nehän julhlii paraikaa Gambiassa,koriteh muistaakseni juhlan nimi...
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Akka soitti,asunnon omistaja yllätti,hän oli tullu eilen työmiehen kans joka oli maalannut jne kämpän aivan eri kuosiin mikä se oli.Eli hän pitikin lupauksensa.Kaikki hyvin,eläköön...
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Akka soitteli,siellä se oli aamupalalle menossa,näytti luurillaan mulle tuttuja maisemia ja ite tässä palelen parvekkeella...Se aamiainen minkä siellä aina aamuisin söin oli 40cm pitkä just tehty vehnäsämpylä,jonka sisällä sipulia,papuja,paistettua kananmunaa ja pekonia.Aivan älyttömän hyvä aamiainen.Juomana oli lähes aina vesi.
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Niin se sämpylän hinta,millä olis pärjänny koko päivän leikiten jos olis pitäny oli tasan euron.
MOSKU
jone
Contender
Contender

Jos koko päivän meinaa leikkiä niin tuskimpa pärjää yhdellä sämpylällä, ja vesi juomana, hmm hmm, noinkohan oli, ettei vaan olisi ollut sen verran lakumattoa suupielessä että ööli linjalla mentiin.
Työmies mikä oli kämpän maalannut niin varmaan heilu omalla pensselillä muuallakin kuin seinillä :lol: :lol:
Mutta kuten aiemmin kirjoitit niin ei se järvi soutamisessa kulu sanoi vanha rouva kun mattoja tamppasi.
Mosku
Champion
Champion

Sillä sämpylällä todellaki pärjäis päivän ja kevyesti kuka vaan.En mä puhu mistään ..tun bensa-asemien sämpylöistä...Ja,marihuana ei ole mun juttu.Se on olut mikä mulle (Tosin harvoin nykyään)maistuu,kylmänä,tervakuksasta ainoastaan....Ja jos pensselimies on päässy sutaseen akkaani niin sehän on hyvä homma.Ei se siinä kulu.
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Mua ..tuttaa jo nyt se Gambiassa tapahtuva muutos,suurin ja näkyvin on teiden,siltojen tekemisen määrä.Siitä näkee että maa tulee muuttumaan.Eikä parempaan.Just nyt ja näin ois upeeta.
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

JUUTUUBI:ONE PACK - YEEN FAA,tossa kuten monissa muissakin biiseissään One pack ylistää kotimaataan,eikä syyttä.Tää biisi uppoo ainaki mulle parhaiten ku mikään muu biisi.
MOSKU
Mosku
Champion
Champion

Seuraavan kerran meen Gambiaan ens tammi-maaliskuussa ja aikomus ois olla siellä 2kk.Meitä lähtee sinne 3-4kpl .
MOSKU
Vastaa Viestiin