Harvinaisen samaa mieltä kuin Poke ja Bitchläpsy. Ja myös samaa mieltä, että viimeiset pari sivua täyttä paskaa. omat kommentit mukaanlukien.Lasileuka kirjoitti: ↑27.07.2018 23:44Ihan uskomatonta pa.s.k.#aa monta sa#t#nan sivuaa!
Robbe on suomen 2000-luvun ainoa kiistaton hw huippuammattilainen - on ollu ongelmaa, haveria, tyhmyyttä, pa#skaa ja hyvää tsägää, ruosteesta veistä ja liukasta tuomarointia - molempiin suuntiin.
Kaiken kukkuraksi isä, joka uhraa kunniansa, rahansa ja edellleen kunniansa puolustaessaan tätä suomen 2000 -luvun ainoota mensestynyttä huippu hw ammattilaista, ammattilaista joka tämän kaiken ”skeidan” lisäksi on saavuttanut ammattilaismenestyksen ohella liudan lapsia, nimeä, mainetta ja rauhaa.
Tästä ja kaikesta huolimatta nettimaailman lökäpöksyt jaksavan pilkata! Ei voi ku ihmetellä - tai siis ei sittekään, sillä olemmehan Suomessa: Lökäpöksyjen kateellisten nobodyjen luvatussa per#slävessä![]()
Ei mulla muuta - run#katkaa vielä kun seisoo![]()
Ja Ankardolle kehuja edelleen tunkiopeukusta, sun mies kuulostaa olevan täyttä rautaa....
Minusta jossain on raja Robben dissaamisessakin, koska olen samaa mieltä, että Roope on Suomen 2000 luvun kiistaton ammattilaisten nro1 ja vielä kuninkuusluokassa, viimeiseen neljääkymmeneem vuoteen ei ole Kjällin ja Uusivirran lisäksi ole ollut yhtikäs ketään muuta jolta olisi voinut kansainvälisellä tasolla odottaa jotakin. No, okay, on yksi safty moodin nyrkkeilija, kosovan albaani.
Verhuorma, GTB ha Rummeli ovat minusta sama kaveri, persoona voi olla eri. Kukaan muu ei kirjoita samalla tavalla kusi suusta valuen. Mielenkiintosta myös se, että GTB ottaa kantaa minun kommentteihini, mutta ku saa webmasterilta pannia, yhtäkkiä Rummeli ilmestyy kommentoimaan samaa asiaa yli puolen vuoden täyshiljaisuuden jälkeen. Yleensä tämmöisillä ns. "multipersoonilla" on valikoimissa mukana myös se "normaali" ja " asiallinen", asiosta perillä oleva virallinen ok persoona, ja kukahan se mahtaisi tällä saitilla club fighterina olla..

Robbe tekee selvää seuraavasta vastustajasta erässä nro neljä Olavissa
Ja Parker pudottaa Whyten erissä 8-10